Βιογραφικό
Ειδικεύεται σε ιστορικά είδη φλάουτου και φλάουτου με ράμφος από τον Μεσαίωνα μέχρι το Μπαρόκ και στην ερμηνεία της παλαιάς μουσικής.
Ξεκίνησε τις μουσικές του σπουδές στη Θεσσαλονίκη, στο φλάουτο με ράμφος με τον Gilles Gourdier και στο φλάουτο με τον Ilie Macovei. Σπούδασε φλάουτο με ράμφος, μπαρόκ φλάουτο και ερμηνεία παλαιάς μουσικής στην Ανώτατη Σχολή της Ουτρέχτης (μεταπτυχιακό δίπλωμα σολίστ 2001), στο Ινστιτούτο Παλαιάς Μουσικής του Μιλάνου (με υποτροφία του Ιδρύματος Marco Fodella) και στο Ωδείο της Βιέννης. Σπούδασε μουσική του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης στην Ανώτατη Σχολή Μουσικής του Τρόσινγεκν αποφοιτώντας με τον τίτλο Master of Early Music. Ανάμεσα στους καθηγητές του υπήρξαν οι KeesBoeke, HeikoterSchegget, WilbertHazelzet και Daniele Braggeti.
Είναι διδάκτορας ιστορικής μουσικολογίας με μια διατριβή σε θέματα αναγεννησιακού Ουμανισμού και μουσικής ενώ υπήρξε υπότροφος του ΚΕΑΕ για την έρευνά του με τίτλο «Η μουσική των τροβαδούρων στο βασίλειο της Θεσσαλονίκης μετά το 1204» (εκδόσεις Νεφέλη).
Έχει συνεργαστεί με την Harmony of Nations Baroque Orchestra και με τη Συμφωνική Ορχήστρα της Βιέννης ενώ εμφανίζεται τακτικά με την Καμεράτα Αθηνών / Armonia Atenea (Γ. Πέτρου) και με το Duo Goliardi (με τον Κ. Ράπτη). Διευθύνει το σύνολο παλαιάς μουσικής ExSilentio και τη σειρά συναυλιών «Παλαιά Μουσική στον Άγιο Παύλο». Έχει εμφανιστεί σε πολλές χώρες της Ευρώπης και της Ασίας, μεταξύ άλλων, στη Sala Verdi του Μιλάνου, στην Pablo Casals Hall του Τόκυο, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, στο Φεστιβάλ Αθηνών, στο Konzerthaus της Βιέννης, στο φεστιβάλ J.S. Bachτης Ρίγα κ.α. Έχει ηχογραφήσει με το ExSilentio για την Carpe Diem και την Talanton και σε παραγωγές μπαρόκ όπερας για την MDGκαι την DECCA.
Ερευνά ζητήματα ερμηνείας της παλαιάς μουσικής και τις σχέσεις μουσικής και κειμένου μέχρι τον 18ο αιώνα ενώ έχει εκδώσει σχετικές μελέτες και άρθρα. Διδάσκει στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στο Ωδείο Αθηνών, στο Ωδείο Φ. Νάκας και στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης.