ΣΤΟΛΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΩΔΕΙΟΥ!!

ΣΤΟΛΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΩΔΕΙΟΥ!! 🎄⭐️🤩
 
Κάνουμε στολίδια από ανακυκλώσιμα υλικά!! ♻️
Ζωγραφίζουμε και τραγουδάμε!! 🎵🎉
Ε.. θα φάμε και κάτι.. 😁🥳
 
Ακολουθεί η τελευταία συναυλία μαθητών από την εβδομάδα συναυλιών!! ⛄️🎶
 
ΣΑΒΒΑΤΟ 30/11/24
ΩΡΑ 11:00
Scroll to Top