ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ ΩΔΕΙΟ!!

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ ΩΔΕΙΟ!! 🎶 🥳 🎵

Ξεκινάμε με μαθητική συναυλία των σπουδαστών 🎹🔹🎻🔸🎷 και συνεχίζουμε με τραγούδια και χορό!! 👩‍🎤 💃
Εννοείται θα φάμε και θα πιούμε!! 🧁 🤩 🍡

Βασική προϋπόθεση – όλοι ντυμένοι καρναβάλι!! 🤡

📣 ΠΕΜΠΤΗ 12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2026
🕧 ΩΡΑ 18:00

ΣΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!! 🥰🎉

Scroll to Top